Sunday, December 19, 2010

LegA~ ^^


hello hello hello~ ;)
arini saya amek ujian komputer..
anda nak tau saya dpt bape??
ha?? tak nak tau??

wek~saya still nk cakap!! huhu~
saya dapat 39/50...
GAGAL LORH.....>.<
kne bayar RM17..melayang duet saya..=(
tp tp tp pastu saya amek ag skali..
LULUS TAU!!!=D
alhamdulillah dapat 48/50.. ^^

ngee~ saya rse lega sbb ni la..
ewm?? npe?plek ea npe saya lega utk benda2 kecik cmni?
hehe~ ala..maklum ar..
owg tak sbr nak amek lesen mmg camni~ XD
skang baru la saya tau perasaan gagal cmne...>.<
dan dan dan saya da rse nikmat nye berjaya!!!!

hehe~ok cuti skola ni saya kne praktis..
praktis ap??haha anda agak2?
apa dye?? saya tak dgr la...=P
ok la..ok la..saya kne belajar bwk motor..>.<

jgn gelakkan saya!!!
saya RETI BWK MOTOR la!!
cuma cuma cuma saya nak improve kan je..
hee~ oh oh oh lpe nk ckp thanx sbb sudi dgr saya mengarot..=P
anda yg bce post ni tlg doa-doakan saya lulus ye~ ;) 

No comments:

Post a Comment