Saturday, December 18, 2010

pEngALaMan TerBaiK!!




pengalaman terbaek?? haha
mendlm mksudnye di sini..
rmai owg ckp pengalaman terbaek ue bnda yg epi.. ;)
tp tp tp..saya xrse cmtu pn!! >.<

ok nk tau npe saya xrse epi?
klaw tak nak tau pon saya ckp gk.!
sbb ni an blog saya..haha
ewm..pengalaman yg saya dpt ni mmg satu benda yg saya xpenah jangka..>.<
uh!! terasa diri ni bangang cgt..


ye ar..lepas berbulan-bulan, 
senang-senang je dye ckp,"xtau ar ap prasaan saya kat awk.." 
??!! S***!! heh..agk2 ap saya rse tyme ue?
marah? cdey? kecewa? sakit ati??

wek~ spe ckp saya rse cmtu??
TAK TAK TAK!
SAYA TAK CDEY!! SAYA TAK KESA!!!
SAYA OKEY!!! >.<

aish..saya suda pening kpale di sini..
someone out there..
PLEASE..HELP ME!!
ap ptowt saya bwat..??
carik yg laen??
cmne klaw kcewa ag??

ewm ewm ewm..
skang saya perlukn mse..
mse?? utk ap??
merawat hati yg terlalu teruja disbbkn pengalaman terbaek ni?
haha~maybe.....

eh lupe plak..
lupe nk ckp.,
THANX A LOT!!! kepada dye yg bg pengalaman ni..
thanx cgt!! cmpy ble2 pn saya tak kan pena lupe..
TAK KAN!!

aih....
ok dan saya pn tak lupe nk ckp.,
thanx pada sape-sape yg sudi bace blog saya.. ;)
maaf kerana membosankan anda..
saya tak bermaksod begitu.. >.<

No comments:

Post a Comment