Sunday, December 19, 2010

ThaNX kAWan-KawAn~ ;)


oh oh oh..saya ad sedikit cerita ni..;)
cerita mngenai due org kwn saya..
huhu~ mereka la kwn sejati..
kawan tatkala duka...

cik annie, encik syakir..
thanx cgt cgt cgt ye..=)
awk berdua cgt baek pada saya..
walaupun kite tak serapat mane,
awk berdua still amek berat..

saya cgt terharu.. =')
kepada cik annie.,
tima kaseh menghibur saya..
dan dan dan kepada encik syakir,
tima kaseh mendgr luahan hati saya yg begitu 'teruja'..


dan yg menariknye..
awk berdua bg jwpn yg sme ble saya tnye.,
''tolong ar..camne nk lupekn dye??''
then awk berdua jwb,
''bwat something yg bole lpekan dye..crik owg laen''

thanx kerana sudi membantu..=)
tp tp tp saya..
saya tak semudah ue utk lpekn sumenye..
dan masalahnye di sini.,
saya tak cukop kuat utk lepaskn dye pegi..

apa?? tak phm??
ye ye saya tau saya ni bertepok sebelah tgn..
ewm..ok la..ok la..
klaw dye nk hentikan sume ni.,
saya terime....

ha?? apa dye??
eh tak tak..
mane ade saya nanges..
SAYA TAK NANGES!! >.<

erk..sori sori..terEMOSI sekejap..
oh ya..cik annie dan encik syakir., 
saya hargai cadangan itu.. ;)
saya sayang cgt cgt kat awk berdua..
saya cgt gembira mempunyai awk berdua sbg kawan saya..
=).....

1 comment: