Wednesday, December 22, 2010

sErONOk + gEMbirA = sANgaT sANgat bAhaGiA~ =D



oh oh oh smlm an.....
saya sgt bahagia~^^
suda begitu lame saya tak rase camni..
hehe~bez cgt!!!=D
anda sume tau nape?
bagi sape-sape yg tak nak tau ue tak payah nk menyemak ea!!
huhu~joking joking aja~=P

ewm..sbb sbb sbb...
saya da berjaya lupekan!!!
huhu~ lupekan apa?? ha?dye??
eh tak lah!!! >.<
saya tak bole lupekan dye la..
tp tp tp saya da brjaya lupekan....
sume sume sume yg tak menyenangkan hati! =P

smlm tbe-tbe je saya abez keja cpt..
pastu nta camne nta kaki saya ni bole berjln cmpai ke MP~ XD 
hehe~dan dan dan tyme ue dye pun bawu abes kje..
so so so ktowg pn jmpe ar kt DP.. ;)

epi cgt dpt tgk dye smlm...,
dgr suara dye...,
tgk cara dye yg kelam kabut..,
aish~saya suda cair la~! =P
huhu~then ktowg pegi makan kt tmpt bese..
kt mne?? mcD ar~ ^^
macam2 ag ar ktowg borak...
dan dan dan kemudian nye bermula la sesi MEMOHON MAAF~ >.<

ngee~ dye pn sgt baek dgn saya smlm..
ikowt je saya nk ap walaupun dye suda pnat bekerja...
terharu~ =')
saya nk ckp.,''ANGAH..THANX...=)''
dan dan dan thanx jugak pd anda yg sudi membaca..

mudah-mudahan kami,anda dan sume owg..
bahagia slalu~ ;)
amin~~
ha!! anda yg bace ni pun tlg aminkan ckali!!
hehe~ok daa~ ^^

No comments:

Post a Comment